HR Industry 2024
HR IN DIGITAL TIMES
The glamorous Thursday of the HR sector is on February 8th 2024 live in Interpred - WTC Sofia.
It is not necessary to visit all sector events to learn the trends and innovations in the HR services. It is enough to be on HR Industry!
HR Industry aims to be a meeting point for the top companies on the market and provide all visitors with the opportunity in just one day to learn about news and trends that will determine the work of HR throughout the year.
HR Industry is the most suitable platform for promoting new products, services and initiatives. A place to show up and be seen. A way to say you are someone in the industry. To show the trends in your field for the next year.
We are expecting you on February 8th in Interpred - WTC Sofia.
SEE MORE ABOUT LAST YEAR'S EDITION OF THE UNIQUE EXHIBITION OF THE HR INDUSTRY IN BULGARIA >> ARCHIVE
„МетЛайф България е не само генерален спонсор на събитието HR Industry за 6та поредна година, а съмишленик, който вярва, че човешкият капитал е най-ценния ресурс за една компания. HR Industry е форум, който позволява на всички, свързани с пазара на труда да доловят основните тенденции, да получат реална представа за своето място и за новите предизвикателства, които ги очакват.
Активното участие на МетЛайф в събитието в качеството на световен лидер в сферата на придобивките за служители е за да насочи все повече вниманието на работодателите към необходимите действия, свързани с подбора, развитието, мотивацията и задържането на служителите.
Лично аз оценявам възможността за контакти на място с представители от различни сфери на бизнеса като безценна. През изминалите години, посредством участието си във форума, имах възможността да чуя гледната точка на колеги, да видя интересни презентации, да заимствам работещи добри практики, свързани с увеличаване на човешкия потенциал.”
Анита Кирилова
MetLife
„Бихме искали да благодарим на JobTiger за това, че всяка година организират и непрекъснато развиват HR Industry като интересна работилница и платформа за споделяне на знания между HR професионалистите.
IHR участваме редовно в HR Industry, защото се срещаме с много потенциални клиенти и HR колеги, които се интересуват от иновативни практики и авангардни решения за управление на хората и устойчиво развитие на бизнеса в тези турбулентни времена. Разговорите около щандовете ни дават възможността да обменяме идеи и да представяме услугите си, а презентациите – да чуем съмишленици и да споделяме знание с колегите.
Радваме се, че HR Industry събира HR консултантите в една общност и вярваме, че можем да си партнираме, за да осигуряваме оптимални решения за нашите клиенти със синергизиращи се и взаимно допълващи се услуги и компетентност.”
Невена Цачева
IHR
„Catalyst България участва в HR Industry от самото създаване на изложението. Всяка следваща година събитието се развива и набира скорост, като успява да привлече повече посетители с различни професии и интереси, свързани с управлението на хора.
Присъствието на HR Industry е важно за нас, защото ни дава възможност да представим нови програма на Catalyst за тиймбилдинг и развитие на екипи в началото на годината. Най-ценното е, че това се случва в преки срещи и разговори с потенциални клиенти. През последните години регистрираме не само имиджови, но и директни ползи като намиране на нови клиенти и партньори, както и договаряне на поръчки за работа.
Участниците в изложението успяват да предложат най-новото на пазара на услугите за подбор, обучение и развитие на служителите. Това ни дава възможност да се информираме за състоянието на бранша и конкуренцията.
Благодарим на екипа на JobTiger, че успява да създаде професионална и приятелска атмосфера. Очакваме следващото издание с интерес и нетърпение.”
Илияна Димитрова
Catalyst България
„През годините, HR Industry остана единственото събитие, събиращо като изложители фирми, предлагащи услуги в областта на управлението на човешките ресурси (HRM) в компаниите – от софтуер за управление на персонала, работни заплати и геймификация на процеси, до „класическите“ консултантски и обучаващи програми в различните направления. Интересно е, че се събират на едно място фирми, които се конкурират за едни и същи клиенти, но запазват добрия тон на сътрудничеството си, в името на добавената стойност и подходящите решения за потребителите си.
Компанията ни Audit Advice Associates, участва задължително с щанд на изложението, както и с презентации на съпътстващата семинарна програма. Последното е един много добър формат за представяне на нови продукти и инициативи, в рамките на 40-45 минути, пред посетители, проявили специален интерес. В последното събитие през 2019 г. например, промотирахме нашето национално изследване на ангажираността на служителите пред пълна зала, с което спечелихме почти двойно повече участници в изследването.
И макар HRM да не е още „индустрия“, събития от този ранг в бранша, организирани и проведени професионално, повишават значимостта, отговорността и актуалността на професията на специалистите по управление на персонала.“
Стоян Ганев
Audit Advice Associates